Käisime õues seebimulle puhumas ja vaatasime, kuidas need ära jäätusid.
Lisaks oli meil kaasas veel mikroskoop, millega vaatasime õues lumekristalle. Lumehelbed me ei leidnud, kuna lumi oli hoopis suhkru moodi kristalliline.
Peale seda tulime klassi ja vaatasime, kuidas vett kuumutades tekib aur ja udu ja arutlesime, kuidas samad protsessid looduses toimuvad.
Päeva lõpus toimus rühmades rühmaliikmete kaasatöötamise analüüsimine ja hinnangute andmine. Ühiselt arutleti kas õpilane osales rühmatöös aktiivselt, kas oskas kaasõpilasi kuulata, tegi ise ettepanekuid, oskas neid põhjendada ning kas oli kaasõpilaste vastu viisakas.
Õpetaja pani eelmisel õhtul ühe jäälaterna õue jäätuma. Loodan, et lapsed ka kodus vee ja pakasega mängivad ja erinevaid jääskultuure kooli näitusele toovad.
Kendra ja Kennethi jäälaternad.
Janeli, Janett ja Romet tegid ka väga vahvad laternad, kuid kahjuks leidus lapsi, kes lõhkusid nii nende kui minu tehtud laternad. Kurb...